جراح پیکرتراشی

Wiki Article

دکتر رفیع پرنیا عضو انجمن جهانی جراحان پلاستیک و زیبایی و همچنین عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران می باشند. علاوه بر این دکتر پرنیا عضو جامعه جراحان ایران هستند.

یکی از مضرات عمل پیکرتراشی، ایجاد هماتوم است. هماتوم به معنای تجمع خون و مایعات در زیر پوست و خارج از عروق خونی است که در نتیجه روند جراحی ایجاد می شود. هماتوم باعث می شود رنگ پوست با قسمت های اطراف متفاوت شود و به شکل یک لکه قهوه ای رنگ یا کبودی دیده می شود.

درد و تورم در محل جراحی بعد از ابدومینوپلاستی بسیار شایع است.

حتما قبل جراحی باید با پزشک متخصص مشورت کنید تا شرایط شما بررسی شود. به طور کلی اگر با جراح حاذق و ماهر انجام دهید عوارض نخواهد داشت.

احتمال ایجاد عدم تقارن بین دو سینه به دلیل مهارت پایین جراح در عمل پیکرتراشی با ماموپلاستی وجود دارد.

از لیپوساکشن نیز می‌توان برای سوزاندن چربی در نواحی شکم، پاها، پشت، سینه، صورت و گردن نیز استفاده کرد:

بدون نیاز به جراحی‌های دردناک و بی‌دلیل، چربی‌های خود را به راحتی خالی کنید!

مراقبت های قبل و بعد از عمل پیکرتراشی از مهمترین مسائلی است که باید توسط بیمار رعایت شود. اقدامات قبل از عمل باعث روند اصولی جراحی و پایبندی به مراقبت های بعد از پیکر تراشی باعث رسیدن به نتیجه دلخواه و پیشگیری از عوارض احتمالی می شود.

مهارت و دقت جراح نقش مهمی در جلوگیری از این خطر عمل پیکر تراشی ایفا می کند.

جراحی لیپوماتیک یکی از عمل لیپوماتیک در تهران کم‌عوارض‌ترین عمل‌های زیبایی است که طی یک جلسه چربی‌های اضافی بدن حذف می‌شوند!

خستگی و بی حالی به دلیل بیهوشی عمومی و جراحی سنگین قابل انتظار است.

البته که برای پیکر تراشی سریع و دستیابی به نتایج مطلوب، شما می‌توانید از روش‌های تهاجمی هم استفاده نمایید. روش‌های تهاجمی یا تکنیک‌های کاهش وزن با عمل جراحی باز، می‌توانند حاوی جراحی پلاستیک شکم و بادی چت باشند. از آنجایی که برای دنبال کردن این پروسه کارشناسان باید نسبت به بیهوش کردن متقاضیان اقدام نمایند، احتمال آسیب دیدن یک سری از نقاط بدن در آن وجود دارد.

جواب این سوال مثبت است؛ در صورتی که چاقی مربوط به ناحیه شکم و پهلوها باشد، می‌توان از ترکیب این دو روش برای کسب نتیجه بهتر استفاده کرد.

بنابراین، نمی‌توان به طور مشخص گفت که در ماه اول چند کیلو کاهش وزن خواهید داشت. اما چیزی که به طور قطع می‌توان گفت این است که در دراز مدت، کاهش وزن زیادی خواهید داشت.

Report this wiki page